دوره آموزشی رزومه نویسی

دوره آموزش رزومه نویسی

رزومه نویسی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مهارت‌هایی‌ست که اگر می‌خواهید بیکار نمانید، باید یاد بگیرید.

در واقع رزومه فایلی‌ست که برای معرفی خودتان به شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهید. به صورت خلاصه رزومه یک زندگینامه کوتاه، مختصر و مفید در مورد شماست، که حاوی تمام اطلاعات تحصیلی، تجربیات کاری و مشخصات شخصی شماست.

کارفرما، نخستین اطلاعات در مورد شما را از رزومه شما دریافت می‌کند و اگر اطلاعات نادرست و نامناسبی به وی ارائه دهید، احتمال موفقیت و استخدام شدن شما تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. تا این جا باید به اهمیت رزومه و رزومه نویسی پی برده باشید.

رزومه نویسی

هدف ما از ارائه این دوره آموزشی، این است که شما بتوانید با آگاهی بیشتر، رزومه‌ای قوی و بهتر از خود ارائه دهید و درنتیجه راه را برای استخدام شدن‌تان، هموار کنید.

در این دوره آموزشی از سیر تا پیاز ساخت رزومه را یاد می‌گیرید، اول از همه با ماهیت رزومه و انواع آن آشنا می‌شوید و سپس یاد می‌گیرید چطور یک رزومه خوب بنویسید. کافیست به بخش سرفصل‌ها در همین صفحه مراجعه کنید تا مطالب مربوط به آموزش ساخت رزومه را مشاهده کنید.

دوره های اموزشی برنامه نویسی

همراه ما باشید و حتما نظرات خودتان را برای ما بنویسید…

راستی! تلگرام چ یاب رو برای با خبر شدن از آخرین دوره‌های آموزشی، محصولات و تخفیف های ویژه دنبال کنید.

در ادامه مهم‌ترین مطالب آموزشی در مورد رزومه و ساخت آن را مشاهده می‌کنید. برای هر مطلب، توضیح کوتاهی نوشته شده که با خواندن آن متوجه می‌شوید مقاله مناسب شماست یا خیر.

پیش از هرچیز باید بدانید رزومه چیست و چه رزومه‌ای مناسب شرایط فعلی و اهداف شماست. در مقاله زیر به طور کامل با مفهوم رزومه آشنا خواهید شد:

۱- رزومه چیست ؟ و چه رزومه‌ای مناسب شماست؟

حال که با چیستی رزومه آشنا شدید، در مقاله زیر چند نوع اصلی از رزومه‌ها را خواهید شناخت و در نهایت می‌توانید از فرصت های شغلی که در اختیار دارید، به درستی بهره ببرید.

۲- با انواع رزومه آشنا شوید.

یک رزومه خوب باید بر مهارت‌های شما و نکات مثبت شغلی‌تان تمرکز داشته باشد و به دور از حاشیه‌ها و موارد انحرافی. در مقاله زیر با مواردی آشنا می‌شوید که نباید در رزومه بنویسید، زیرا ذکر کردن این موارد منجر به ضعیف شدن رزومه می‌شود.

۳- چه مواردی را نباید در یک رزومه خوب نوشت!

ایجاد رزومه در ابزاری مثل مایکروسافت ورد خیلی سریع و راحت قابل انجام است، اما اگر کار با این برنامه را به خوبی بلد نباشید و یا زمان کافی نداشته باشید، رزومه‌ی خوبی نیز نمی‌توانید طراحی کنید! مقاله زیر را مطالعه کنید تا با این ابزارهای آنلاین و رایگان در جهت ساخت رزومه آشنا شوید…

۴- ابزارهای آنلاین و رایگان ساخت رزومه

Cv مخفف عبارت لاتین curriculum vitae است و گاهی آن را مسیر زندگی (course of life) معنا می‌کنند. در واقع cv یک سند است که حاوی اطلاعات زندگی آکادمیک و تخصصی شماست. در مقاله زیر به خوبی با CV و نحوه تهیه آن آشنا می‌شوید.

۵- cv چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گاهی در آگهی‌های استخدام شغلی می‌بینیم که برخی کارفرماها از شما میخواهند رزومه خود را ارسال کنید، اما برخی دیگر انتظار دارند که Cv تان را برای آنها ارسال کنید. اما تفاوت این دو چیست؟ در این مقاله به بررسی تفاوت cv و رزومه خواهیم پرداخت.

۶- تفاوت CV و رزومه

در این قسمت، یک اینفوگرافیک که شامل خلاصه‌ای از مهم‌ترین موضوعات در ساخت رزومه است، به شما نمایش می‌دهیم. در این اینفوگرافیک، توضیحات ابتدایی در مورد چیستی و انواع رزومه + کارهایی که باید و نباید انجام دهید + چندین نمونه رزومه ساز داخلی و خارجی قرار داده‌ایم.

به اشتراک گذاری اینفوگرافیک مجاز است، همچنین برای دانلود نسخه اصلی تصویر، اینجا کلیک کنید: اینفوگرافیک راهنمای ساخت رزومه

اینفوگرافیک ساخت رزومه
متولد خوزستان | فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر 💻 | علاقه‌مند به عکاسی 📸، فوتبال ⚽ و برنامه‌نویسی